Звіт

Директора Будянського ЗДО Сухорукової К.П. перед педагогічним колективом, радою закладу, загальних батьківських зборах, піклувальної ради та громадськості за виконану роботу протягом 2020/2021 навчального року

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України;

- Закону України «Про освіту» (зі змінами);

- Закону України «Про дошкільну освіту» (зі змінами);

- «Положення про дошкільний навчальний заклад»;

- Базового компоненту дошкільної освіти України;

- Закону України «Про охорону праці»;

- Закону України «Про цивільну оборону»;

- Закону України «Про дорожній рух»;

- Закону України «Про відпустки»;

- Закону України «Про мови»;

- Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина»;

- Програми «Освіта. Україна ХХІ століття» ,

А також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи на 2020/2021н.р..

Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні. Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, завідувач, згідно з Статутом.

Загальна характеристика ЗДО

Будянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Південної міської ради Харківського району Харківської області . Форма власності – комунальна, підпорядкований відділу освіти Південної міської ради. Розташований за адресою: вул. Гоголя, б.7, с. Буди, Харківського району Харківської області , к.т. 476-05-81.

1. Основні характеристики закладу дошкільної освіти:

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) працює за п`ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин. Вихідні дні: субота, неділя, святкові та неробочі дні. Щоденний графік роботи дошкільного закладу: 7:30 – 18:00.

Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

- Музично-спортивна зала;

- Прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;

- Медичний кабінет.

2. Склад вихованців

ЗДО розрахований на 75 місць, а в 2020/ 2021н.р виховувалися 109дітей раннього та дошкільного віку.

Групи комплектуються залежно від умов роботи закладу та віковими ознаками.

У закладі дошкільної освіти функціонують 3 груп для дітей дошкільного віку, і 1 група - раннього віку.

* 1 група раннього віку;

* 1молодшого віку;

* 1 середнього віку;

* 1старшого віку.

Зараховування дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.

Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

ЗДО здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу.

3. Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Кількісний склад працівників закладу:

Кількість штатних одиниць за штатним розписом – 24,59

Кількість фактично зайнятих посад – 24,59

Кількість педагогічних працівників – 7

Обслуговуючого персоналу –15

Кількість педагогічних працівників за посадами: директор -1, вихователь-методист – 0, музичний керівник – 1, вихователів – 5.

Педагогів з повною вищою освітою – 2 особи; середньою-спеціальною – 5 осіб.

За стажем роботи: до 10 років – 0особа; до 20 років - 3 особи; до 30 років – 3 особа; більше 30 років – 3 особи.

Курсова перепідготовка на 2020/2021 відповідно до плану. У 2020/2021н.р. в Будянському ЗДО атестувалися 3 педагоги.

Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал, а саме: спеціалістів І категорії – 1 (Сухорукова К.П.), спеціалістів – 2 (Єкімова Л.Д., Шевченко Л.Е. ), педагогічне звання «вихователь-методист» – 4 (Дегтярь С.В., Радченко Т.М., Рудченко Л.Ю., Шваб Л.Б.)

Директор Будянського ЗДО – Сухорукова Катерина Павлівна, має повну вищу педагогічну освіту, має І кваліфікаційну категорію, 22років педагогічного стажу, стаж роботи на посаді завідуючої – 5р.,10міс.

На даний час наявна вакансія на посаду методиста.

У закладі працює медпрацівник - старша медсестра, сестра з дієтичного харчування Саєнко Олена Миколоаївна, яка проходять згідно графіка курси підвищення кваліфікації.

Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом дошкільний заклад укомплектований згідно з штатним розписом, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором.

4.Персональний внесок керівника з підвищення рівня організації освітнього процесу у навчальному закладі.

Вжиті завідуючою дошкільним навчальним закладом заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.

Створення умов та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у освітній процесс.

Річним планом регламентувалася організація методичної роботи дошкільного навчального закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами Базової програми. Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків. Протягом 2020/2021навчального року кабінет поповнився наочно – дидактичними посібниками, науковою, навчально – методичною літературою, іграшками, атрибутами. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями .

Педагогам закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів садку, району, інших областей, проходження курсів підвищення кваліфікації.

5.Організація різних форм виховної роботи.

Освітній процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно до Державного стандарту і програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». Варіативна складова Базового компоненту дошкільної освіти реалізовувалась через роботу гуртків та інтеграцію змісту парціальних програм у різни види діяльності відповідно до парціальних програм «Про себе треба знати, про себе треба дбати», «Україна – моя Батьківщина»

Рішення про вибір програм обговорено й схвалено педагогічною радою закладу ( протокол № 1 від 30.08.2021р).

Учасниками освітного процесу ЗДО є: діти, педагогічні працівники, технічні працівники та допоміжний персонал, батьки ( особи, які їх заміняють), представники підприємств, установ та інші особи, які беруть участь у освітній роботі.

Основною формою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому закладі дошкільної освіти залишаються заняття з різних видів діяльності.

У закладі вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові.

Освітній процес у закладі дошкільної освіти умовно розподіляється на 3 складових блоки:

- Тривалість занять для дітей раннього віку – 10- 15 хвилин;

- Молодшого дошкільного віку – 15 – 20 хвилин;

- Старшого віку – 25 – 30 хвилин.

Організація життєдіяльності дітей включала в себе гурткову роботу, трудову діяльність, самостійну художню діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності. Проводились Дні здоров’я, свята, ранки, екскурсії, музично – спортивні розваги, організовувалися конкурси, вікторини та виставки дитячих малюнків та поробок, спільних робіт з батьками та вихователями.

6.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Матеріально-технічна база закладу поліпшувалась за рахунок бюджетних коштів власника –Південної міської ради Харківського району Харківської області, відділом освіти Південної міської ради та благодійних внесків батьків вихованців. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу – є одним із провідних напрямків роботи завідуючої та ради ЗДО. До початку навчального року управлінням освіти та працівниками було проведено косметичні ремонти групових кімнат, роздягалень, спалень.

Заклад дошкільної освіти забезпечений м’яким та твердим інвентарем, посудом та іншими господарчими товарами: придбані іграшки відповідно до віку дітей, спортивний інвентар, методичні посібники, дидактичний матеріал, канцелярські товари. Але потребує часткової заміни постільної білизни інвентаря та посуду.

Фінансово-господарська діяльність ЗДО у 2020/2021н.р. здійснювалась згідно з річним планом. Були виконані такі роботи :

- частково проведений ремонт харчоблоку ;

- у групу «Журавлик» придбано канцелярські товари для дітей та іграшки;

- у групу «Соняшник» придбано канцелярські товари для дітей;

- у групу «Казка» придбано канцелярські товари для дітей та іграшки;

- у групу «Сонечко» придбано канцелярські товари для дітей;

- у медичний кабінет – медикаменти та дезінфікуючі засоби;

- на пральню за кошти віділу освіти Південно міської ради відновлено індивідуальне опалення.

- за кошти відділу освіти Південно міської ради було придбано миючі, чистячі засоби та паперові рушники;

- за кошти відділу освіти Південно міської ради був придбан пральний порошок;

- будівельні матеріали та інші матеріали для ремонтних робіт придбано за кошти відділу освіти Південно міської ради

- фарба для пофарбування споруди на ігрових майданчиках придбана за кошти відділу освіти Південно міської ради та батьків

- за кошти відділу освіти Південно міської ради проведенна обробка дерев’яних конструкцій в основному корпусі

За благодійні кошти хочу висловити слова щирої вдячності батькам наших вихованців та спонсорам, і за матеріальну підтримку та допомогу у вирішенні поточних , нагальних питань.

7. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я дітей та працівників.

Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування вихованців і працівників:

Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.

Дошкільний заклад добре підготувався до літнього оздоровчого періоду: завезли пісок, придбали необхідну кількість дезінфікуючих і миючих засобів, парасольки від сонця, іграшки для ігр з водою і піском. Виносний спортивний матеріал: кеглі, ракетки для гри в бадмінтон, скакалки тощо. В медичному кабінеті поповнили аптечку першої допомоги. По усій території закладу було прокроновано дерева, викорчувано пеньки, пострижено кущі. Велика увага приділялась питному режиму, та сезонному одягу дітей. В літній період діти забезпечені соками, це має позитивний результат в процесі оздоровлення дошкільників.

Харчоблок забезпечений 2 кухарями та помічником кухаря, які мають відповідну освіту. Порядок організації харчування дітей здійснювався згідно чинного законодавства. Діти пільгових категорій одержують 50% безкоштовне харчування . Я та вихователі тримаємо на постійному контролі оплату за харчування, борги по батьківській оплаті відсутні. Режим харчування в закладі трьохразовий. Продукти харчування та продовольча сировина надходять в ЗДО разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Завозять продукти регулярно. Заявки на них виконуються в повному обсязі. Графік видачі їжі з харчоблоку дотримується. Розподіл їжі за об’ємом протягом дня виконується. Щоденне меню складається з урахуванням наявних продуктів харчування. Строки реалізації продуктів дотримуються. Видача страв з харчоблоку проходить після зняття проби медичною сестрою. Добова проба щоденно залишається на харчоблоці. Вихователями усіх вікових груп ведеться планомірна роботу щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома. Адміністрація постійно контролює якість страв та харчування дітей на групах. За результатами контролю проводяться індивідуальні бесіди, видаються накази та заслуховуються питання про харчування на нарадах при завідуючій. Контроль за якістю харчування, санітарно-гігієнічним станом дитячого садка ведеться і з боку управління Держспоживслужбою в Харківського району, про що свідчать акти перевірок. Пропозиції вказані в актах, виконуються згідно зазначених термінів.

Медичне обслуговування вихованців дитячого садка здійснюється старшою медсестрою Саєнко О.М. Відповідно до графіку, за наявності вакцин медсестрою надавалися направлення батькам вихованців для проведення щеплення дітям в умовах поліклініки, проводилися огляди лікарями-спеціалістами дітей старшого віку, антропометричні виміри дітей, оформлення карток до школи. 93% дітей мають рівень фізичного розвитку, що відповідає стандартам.

Санітарно-освітня робота серед батьків проводиться через бюлетені, бесіди, консультації. Розроблено заходи спрямовані на адаптацію новоприбулих дітей, зниження захворюваності в осінній період, а також роз’яснювальної роботи серед батьків щодо ізоляції хворих дітей з дитячого колективу для швидшого їх одужання. Безпосередньо у групах проводиться консультативна робота з батьками щодо оздоровлення дітей вдома та в умовах дитячого садка. Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності.

Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту».

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм:

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», було проведено навчання та перевірку знань працівників з охорони праці, повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей в ЗДО, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги. Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, проводилося випробування спортивного та нестандартного обладнання на території дошкільного закладу, в спортивній залі та в групових кімнатах. Відповідальною особою та громадським інспектором з охорони праці проводяться перевірки обладнання на відповідність вимогам безпеки та видаються приписи. Обладнання, яке не відповідає вимогам вилучається для ремонту чи списується.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», яка спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО.

Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, вірші, творчі оповідання), які розміщують на тематичному стенді.

Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір, ухвалений на зборах трудового колективу. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально – економічних, виробничих і трудових відносин.

Щодо соціально – трудових пільг, гарантій, компенсацій адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні умови соціального захисту працівників.

Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються.

Мікроклімат в колективі можна визнати добрим.

Створені належні умови для освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників. Я, як завідувач проводжу велику роботу з колективом, використовуючи усі психолого – педагогічні методи кадрової роботи. А тому провідним у роботі дошкільного закладу є забезпечення фахового удосконалення щодо формування освіти, реалізації принципів її гуманізації, демократизації, переорганізації процесу навчання та головне - розвитку особистості дитини.

Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей:

На початок навчального року було складено та надано до управління освіти списки дітей пільгових категорій: діти з багатодітних сімей отримували харчування – з 50% знижкою.

8. Моральне та матеріальне стимулювання працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення:

З метою морального стимулювання кращі педагоги та обслуговуючий персонал за успіхи в роботі, адміністрацією дошкільного закладу були нагороджені грамотами та подяками. Згідно з існуючими законодавчими актами та Положеннями про щорічну грошову винагороду та преміювання працівники дошкільного закладу одержали грошову премію.

Стан дитячого травматизму:

Випадків виробничого та дитячого травматизму, за звітний період, зареєстровано не було.

9. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

У дошкільному закладі діє рада ЗДО, як колегіальний орган педагогів та батьків. На засіданнях розглядалися питання освітньої роботи, поліпшення умов перебування дітей в садку, питання звернення за спонсорською допомогою до підприємств та організацій, звітування про залучені та витрачені благодійні внески.

Адміністрацією та вихователями садка ведеться постійна планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Проводяться онлайн батьківські збори, консультації.

Варто відмітити, що в річному плані планується робота по оптимізації взаємодії педагога з батьками та громадськістю, метою якої є забезпечення колективного підходу у роботі з батьками по формуванню особистості дитини щодо ефективного впровадження Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

10. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в Будянському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) Південної міської ради Хареівського району Харківської області заведений журнал обліку особистого прийому громадян.

За минулий 2020/2021навчальний рік кількість усних звернень склала 36 з метою оформлення дітей у дошкільний заклад.

Щотижня я веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, радою, батьківським комітетом тощо, інформую управління освіти про прийняті рішення.

ПРОТОКОЛ

Засідання загальних зборів педагогічного колективу, ради закладу, батьківського комітету та громадськості Будянського закладу дошкільної освіти (ясла-садка) Південної міської ради Харківського району Харківської області

11.08.2021р. №2

Час проведення: 17-00

Місце проведення: с. Буди, вул. Гоголя, б. № 7


Запрошені:

Члени колективу:

Рудченко Л.Ю., Шевченко Л.Е., Дегтярь С.В., Шваб Л.Б., Радченко Т.М.– вихователі; Єкимова Л.Д. – музичний керівник; Бутенко О.М., Забула Л.О. – кухар; Гайворонська Г.М., - комірник, Іващенко Н.О., Бурко Л.П., Постельнік Н.М., Коваленко В.П.– помічники вихователів, Набока В.І., Підгорна Н.М., Панченко Л.Г. – сторожа, Сухорукова Н.С. – машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни) , Саєнко О.М. – медична сестра старша

Батьки чотирьох груп, батьківських комітетів груп:

Група № 1 – Лисенко М.А. Куценко М.О.

Група № 2 – Чапля Т.О., Кулік В.М.

Група № 3 – Ємець В.В. Гребинюк І.П.

Група № 4 – Набока Т.С., Свід А.М.,

Представник Південної міської ради:

В.о. начальника відділу освіти Південної міської ради Яротенко Г.І.

Від громадськості:

Голова селищної ветеранської ради – Володіна Н.О.

Порядок денний:

1. Звіт директора Будянського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Південної міської ради Харківського району Харківської області перед колективом, батьками, громадськістю за виконану роботу протягом 2020/ 2021 навчального року.

Слухали: директора ЗДО З Сухорукової К.П., яка зробила звіт про виконану роботу дошкільного закладу за минулий 2020/2021 навчальний рік. Відповідно накресленому річному плану колектив намагався працювати творчо і відповідально. Згідно з цим, в дошкільному закладі проводилась чітка, системна робота з метою формування у дошкільників знань, умінь і навичок відповідно віковим особливостям дітей, вимог Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» . Варіативна складова Базового компоненту дошкільної освіти реалізовувалась через роботу гуртків та інтеграцію змісту парціальних програм у різни види діяльності відповідно до парціальних програм «Про себе треба знати, про себе треба дбати», «Україна – моя Батьківщина» З метою реалізації методичної проблеми у ЗДО було впроваджено низку різнопланових заходів (педради, семінари, семінари-практикуми, теоретичні семінари, консультації для вихователів, колективні перегляди занять та режимних моментів). В своїй доповіді директор зупинилася на покращені матеріальної бази закладу та методичній роботі. Також вказала на проблеми, які потрібно вирішити.

Доповідь додається.

Виступили:

1. Свід А.М. – голова батьківського комітету закладу, який зупинився на покращенні матеріальної бази закладу, а саме відремонтовано стелю на харчоблоці, проведена обробка дерев'яних конструкцій придбано нові іграшки, поновлено ігрові осередки.

2. Лисенко М.А. – член батьківського комітету гр. №1, яка наголосила, що в садочку вихователі проводять світкові ранки, безкоштовно гуртки: ручної праці, народознавства, музично-театральний. Придбано прикраси для музичної зали, поновлено костюми для виступу дітей.

3. Яротенко Г.І. в.о. начальника відділу освіти Південної міської ради, яка наголосила на тому, що колектив працює плідно, з питань забезпечення дітей доброякісним, повноцінним харчуванням. Подякувала батькам за їх допомогу у зміцненні і поновленні матеріально-технічної бази закладу.

Ухвалили:

1.1. Роботу керівника закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Сухорукової К.П. за минулий 2020/2021 навчальний рік вважати задовільною.

1.2. Продовжувати батькам і колективу закладу плідно співпрацювати з питань навчання і виховання дітей дошкільного віку.

1.3. Надавати посильну допомогу у зміцненні матеріально-технічної бази ЗДО.

Голова зборів К.СУХОРУКОВА

Секретар зборів Т.РАДЧЕНКО

Кiлькiсть переглядiв: 1474